Babel'H - Centre d'Estudis de l'Hospitalet

Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com
Imagen de Google Jackets
Imagen de OpenLibrary

Joves, art urbà i educació comunitària. Recerca-acció i etnografia visual al districte Collblanc - La Torrassa (L'Hospitalet de Llobregat)

Por: Colaborador(es): Editor: [Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018Descripción: 1 recurs en línia (356 pàgines)Tipo de contenido:
  • text
Tipo de medio:
  • informàtic
Tipo de portador:
  • recurs en línia
ISBN:
  • 9788449079351
Títulos uniformes:
  • TDX
Tema(s): Género/Forma: Recursos en línea: Nota de disertación: Tesi Doctorat Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada 2018 Resumen: En aquesta investigació analitzo processos d'educació comunitària a través del graffiti i l'art urbà amb joves. La recerca parteix de la hipòtesi general que el desenvolupament de processos basats en l'educació comunitària a través del graffiti i l'art urbà amb joves permet assolir un conjunt de contribucions positives. D'acord amb la noció d'art comunitari, més concretament amb la de muralisme comunitari, en aquesta recerca aprofundeixo en característiques específiques d'aquests tipus de processos d'educació comunitària, particularment en: l'apoderament, el treball en xarxa i la identificació col·lectiva. El dispositiu metodològic emprat en la recerca educativa es compon de dos mètodes: la recerca-acció i l'etnografia visual. En síntesi, les evidències recollides destaquen per tenir un component participatiu i visual. Les evidències que analitzo al llarg de la tesi fan referència a un conjunt de processos promoguts al districte Collblanc – La Torrassa de L'Hospitalet de Llobregat, entre 2015 i 2016. Les contribucions d'aquesta tesi mostren que els processos d'educació comunitària a través del graffiti i l'art urbà ofereixen la possibilitat d'afavorir la identificació dels amb agents amb les comunitats, teixir relacions i vincles i promoure l'expressió visual i plàstica en les comunitats.
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Signatura URL Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Computer Files Computer Files INTERNET Enlace al recurso Accés remot

Tesi Doctorat Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada 2018

En aquesta investigació analitzo processos d'educació comunitària a través del graffiti i l'art urbà amb joves. La recerca parteix de la hipòtesi general que el desenvolupament de processos basats en l'educació comunitària a través del graffiti i l'art urbà amb joves permet assolir un conjunt de contribucions positives. D'acord amb la noció d'art comunitari, més concretament amb la de muralisme comunitari, en aquesta recerca aprofundeixo en característiques específiques d'aquests tipus de processos d'educació comunitària, particularment en: l'apoderament, el treball en xarxa i la identificació col·lectiva. El dispositiu metodològic emprat en la recerca educativa es compon de dos mètodes: la recerca-acció i l'etnografia visual. En síntesi, les evidències recollides destaquen per tenir un component participatiu i visual. Les evidències que analitzo al llarg de la tesi fan referència a un conjunt de processos promoguts al districte Collblanc – La Torrassa de L'Hospitalet de Llobregat, entre 2015 i 2016. Les contribucions d'aquesta tesi mostren que els processos d'educació comunitària a través del graffiti i l'art urbà ofereixen la possibilitat d'afavorir la identificació dels amb agents amb les comunitats, teixir relacions i vincles i promoure l'expressió visual i plàstica en les comunitats.

Av. Josep Tarradellas i Joan, 44 (Espai Molí) | 08901 L'Hospitalet de Llobregat | Tel. 933386091 | www.celh.cat | celh@celh.cat

El Centre d'Estudis de l'Hospitalet és una entitat sense ànim de lucre fundada l'any 1984

Con tecnología Koha