Babel'H - Centre d'Estudis de l'Hospitalet

Imagen de Google Jackets
Imagen de OpenLibrary

Dinámicas escolares y comunitarias de los hijos e hijas de familias immigradas marroquíes, [procedentes] de la Yebala, en la periferia de Barcelona : [l'Hospitalet de Llobregat] / Jordi Pàmies Rovira

Por: Detalles de publicación: 2006Descripción: 2 volums, 732 p. : taules, gràf. i quadres ; 30 cmTema(s):
Contenidos:
Inclou Annexos, p. 667, entre els quals el 6 és de fotografies d'escoles de la Jèbala, p. 697-704; hi han taules de les matèries impartides en diversos nivells d'ensenyament al Marroc. Inclou també una llista dels noms de les 44 tribus d'ètnia jèblia p. 695
Nota de disertación: Tesis dirigida per Carrasco Pons, Silvia. Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres. Departament d'Antropologia social i cultural, 2006 Alcance y contenido: Dividida en dues parts ben diferenciades, la primera aborda l'escolarització dels infants de famílies marroquines a Catalunya, a l'Hospitalet i la problemàtica que neix de la convivència amb els infants autòctons i amb el context; segueix un segon capítol sobre l'anàlisi de la immigració, l'experiència escolar, la metodologia i el disseny de la investigació, les tècniques i instruments emprats per l'autor, professor i a la vegada etnògraf. La segona parla del context d'origen: la Jèbala en l'aspecte identitari, social, pedagògic, d'escolarització i també cultural i religiós
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Books Books CELH-BH 3.7 PAM Consultable en sala 3330
Books Books CELH-BH 3.7 PAM Consultable en sala 3331

El treball de camp s'ha centrat en el diàleg amb 31 nois i 18 noies, des de la promoció 1996-1997 fins la del 2001-2002. El capítol 5è descriu i presenta l'IES Llobregat -'institut de barri'-

Tesis dirigida per Carrasco Pons, Silvia. Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres. Departament d'Antropologia social i cultural, 2006

Bibliografia p. 605 -665

Inclou Annexos, p. 667, entre els quals el 6 és de fotografies d'escoles de la Jèbala, p. 697-704; hi han taules de les matèries impartides en diversos nivells d'ensenyament al Marroc. Inclou també una llista dels noms de les 44 tribus d'ètnia jèblia p. 695

Dividida en dues parts ben diferenciades, la primera aborda l'escolarització dels infants de famílies marroquines a Catalunya, a l'Hospitalet i la problemàtica que neix de la convivència amb els infants autòctons i amb el context; segueix un segon capítol sobre l'anàlisi de la immigració, l'experiència escolar, la metodologia i el disseny de la investigació, les tècniques i instruments emprats per l'autor, professor i a la vegada etnògraf. La segona parla del context d'origen: la Jèbala en l'aspecte identitari, social, pedagògic, d'escolarització i també cultural i religiós

Av. Josep Tarradellas i Joan, 44 (Espai Molí) | 08901 L'Hospitalet de Llobregat | Tel. 933386091 | www.celh.cat | celh@celh.cat

El Centre d'Estudis de l'Hospitalet és una entitat sense ànim de lucre fundada l'any 1984

Con tecnología Koha